Skärpning nu!!!

2009-02-17 @ 23:41:25
Idag hade jag planerat att jag skulle redigera lite bilder på lilltösen.
Svärmor ska ju vara med och välja vilken som ska bli tavla och hon kommer på torsdag.
Hela långa dagen hade jag planerat att jag skulle ta tag i det när Hingsten gått till jobbet.
Brukar alltid redigera då.
Men vad händer.
Jo jag blir skit trött!

Jag som i vanliga fall kan hålla mej vaken till tre om nätterna utan problem.
När jag skrivit klart här ska jag stänga av datorn, då piggnar jag kanske till som vanligt hi hi

Visst, jag skulle kunna visa bilderna på söndag istället och beställa på måndag men vill helst göra det senast torsdag kväll.
Tänk om jag inte hinner få det innan dopet!!!

På fredag och lördag blir det inget fixande med bilder iaf för det kommer bli en del drinkar och öl för min del.
Först på fredag ska jag ju hem till underbara Unkis, och lördag blir det lite drinkar oxå.

Det blir bara katastrof när jag pillar med photoshop med alkohol i kroppen hi hi
Ser kanon bra ut när jag väl håller på och känner mej väääldigt effektiv och duktig.
Sen kollar man på bilderna dagen efter i nyktert tillstånd och kräks nästan ha ha

Med andra ord kommer det bli fattigt med inlägg och bilder här fram till söndag antagligen.
Kanske inte helt dumt att dra ner på bloggandet ett par dagar.
Så man inte tröttnar.
Fast det är nog ingen risk.
Får väl se om jag klarar av att hålla mej borta och prioritera rätt hi hi

Natti natti

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Sun block 20

hihi ja det är väl märkligt...



Kram Erica i Singapore

2009-02-18 @ 10:46:47
URL: http://sunblock20.blogspot.com/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0