Soffdag med bilder

2009-02-09 @ 22:42:52
Nu är det som så att jag typ inte har ett skit att berätta igentligen.
Men jag känner ändå att detta kommer att bli ett ganska så långt inlägg.
Kommer några fruktansvärt oseriösa bilder med som tur är hi hi

Galan: åååå jisses, helt underbart!
Önskar så att jag va där på riktigt.
Fast kanske tur man inte var det för jag bölade som en gris flera gånger!
Speciellt när lil wayne uppträdde och vann en grammy för Best rap album.
Så jäkla stort!
Jag skrek så jag nog väckte grannarna hi hi
Han vann fyra grammys sammanlagt!
Underbara människa!


Nåväl.
Jag somnade strax innan 6 och Hingsten kom hem lite över sju och såklart skulle han snacka en jävla massa när han kom upp och la sej.
Så från ca kvart över 7 till halv nio var jag mer eller mindre vaken.

Otroligt nog masade jag mej upp ur sängen vid tolv och har inte sovit på hela dagen heller.
Och jag är inte så farligt trött fast jag sovit så få timmar.
Börjar dock få ont i skallen.

Solen sken så vackert nästan hela dagen!
Min lille kompis "Aloevera" i fönstret diggade läget!


Det blev för övrigt soffläge hela dagen


Fast jag la faktiskt in ett helt berg med tvätt så lite duktig var jag där.
Får väl kanske tacka Herr Koffein att jag varit vid medvetande.


Hingsten kollade på sport som vanligt ju, och då pillade jag lite med kameran och lärde mej lite nytt


---------------------------------------------------------------------------------------------
För övrigt så har jag nu skaffat mej photoshop lightroom oxå!
Jag har haft feta problem med att öppna raw bilder, mitt photoshop cs4 vill inte ta dom fast jag uppdaterat cameraraw
och programmet som följde med kameran duger inte till mycket mer än att konvertera bilderna till jpg.

Men detta var ju kanon.
Har bara testat det lite och inte lärt mej så mycket än men det jag testade var såååå kanon!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Sedan tänker jag vara lite "kärringen mot strömmen" oxå hi hi
Det är ju som så att ett snöoväder är på väg mot oss här nere.
Till skillnad mot alla andra så hoppas jag!!! att det verkligen kommer just hit!
Och att det verkligen blir 10cm snö och blåst och skit som dom säger.
För snacka om att jag ska ut med kameran då!
Jag har ju för tusan legat sjuk eller varit upptagen på annat håll varje gång det varit snö här.
Iaf dom gångerna det fått ligga kvar minst en dag.
Så det  har inte blivit så många vita bilder för min del.

Håller som sagt tummarna och går mot strömmen.

---------------------------------------------------------------------------------------------

En annan kul grej är att jag ska beställa ett löpband (heter det så?) nu i veckan!
Har önskat mej det i födelsedags present!

Fyller förresten år snart! Den 2 mars, Usch!

Iaf så har jag önskat mej ett sånt i evigheter och så fick Hingstens familj reda på det så nu får jag ett.
Med stavar och kaloriräknare och grejer.
Fy tusan vad jag ska träna!

Jag är ju sån att jag älskar att träna på kvällar.
men här finns bara en upplyst cyckelväg att cykla,springa och gå på.
Kul!
Nä.
Och här är vildsvin och skit och jag är livrädd för sånt, vilket i sint tur leder till att jag bara ger mej ut på sommaren när det är ljust.

Men nu ska det tränas även när det är mörkt hi hi
Med lil wayne i hörlurarna!
Göttis!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaha det blev ju ganska långt detta!
Men nu har jag babblat klart iaf!
Får väl hoppas att jag uppdaterar mer ordentligt i veckan.

Ska svara på kommentarer med!

Men just nu ska jag krypa ner i sängen!

Puss och godnatt

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

vad fina bilder :D

2009-02-10 @ 12:37:53
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0