Taggad upp till öronen!

2009-02-08 @ 19:53:02
Heja heja vad jag ska hålla mej vaken ända till i morgon bitti!
Kommer jag att klara det tror ni?
Man kan ju bara inte missa Grammy Awards och heta lil wayne.
Jag kan iaf inte det.
Jag får tejpa upp ögonlocken eller nått om det krisar =P

Vilken söndag det varit idag alltså!
Precis så som en söndag ska se ut tycker jag!
Vi sov länge och vaknade av att solen sken, vilken lycka!
Vi slöade på soffan, Hingsten kollade fotboll och jag grejade med datorn.
Sedan promenerade vi till kyrkan.
Det blåste som en halv storm men solen sken så det gjorde absolut inget!

Några bilder blev det faktiskt!
Men tyvärr kommer dom inte upp nu för jag har fortfarande inte fått igång photoshop =(

På vägen hem frågade jag mannen om vi inte skulle gå inom Pate och Thip när vi ändå gick förbi.
Så det gjorde vi.
Tyvärr så sov dom hi hi
Vi tänkte låta dom sova och gå hem men nä, då kom dom upp illa kvickt och satte på kaffe och tog fram kakor, kunde nästan tro att dom väntade oss =P

Jag "pratade" lite med lilltösen, tröstade henne när hon fick magknip och sedan nattade jag henne.
Sen gick vi hem när vi fikat klart.
Och sedan har det varit soffläge hela kvällen.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Idag beställde jag två grejer från Cyberphoto oxå!
Bla en reflexskärm!

Vi skulle ju ha fotat lilltösen idag men vi hade ingen ork eller lust så på lördag ska det kanske bli av.
Kanon att jag hinner få reflexskärmen innan!


Nej nu börjar jag verkligen få abstinens från photoshop så ska fixa vidare!

Tack för alla underbara kommentarer jag fått idag!
Blev superglad!

Återkommer senare!

Puss så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0