The veckan!

2009-02-24 @ 23:38:33
God kväll gott folk.

Nä det blev ingen städning.
Men jag bytte hos fiskarna iaf och rengjorde lite där.
Vilket inte är ett sååå himla litet projekt då mitt akvarium ändå är på ca 500l.
Tog en stund iaf.




Har fortfarande inte hittat några bra mp3 spelare tycker jag.
Hingsten vill ju ha en som håller många timmar eftersom han vill kunna lyssna på ljudböcker hela tiden han jobbar.
Och så ska den vara liten tycker han.
Men alla jag hittar som är så små håller bara upp till åtta timmar.
Lite lite tycker ju jag.
Visst jag har hittat andra bättre men så mycket vill han inte ge för den, risken är ju att den går sönder snabbt när han jobbar.

Jag däremot vill såklart ha en rosa hi hi
Med färgskärm så man kan kolla film och musik videos oxå.
Jag hittade en knallrosa med Hello Kitty på och blev helt förälskad.
Men så hade den ingen skärm såklart.

Har fem stycken på bevakning nu som både är rosa och som man kan kolla film på.
Har inte bestämt mej än om det är hiss eller diss på dom.

Adlibris bokrea sitter jag med och spanar på.
Jag fönstershoppar för fullt idag hi hi

Denna veckan känns kul och fullbokad får jag lov att säga.
igår var ju storasyster här, vilket var skitkul som vanligt.

(Unkis är dum och räcker dubbel fuck you mot stackars mej för att hon inte vill vara med på bild)

Idag va jag och satte upp mej som vikarie och ansökte om semestervikariat osv
Och var hemma hos Jessie och tröstade sjuklingen

I morron blir det möte med prästen på eftermiddagen.
Blir väl där några timmar hos Pate och gosa med tösen med såklart.
Hoppas hon mår bättre då!

Torsdag MÅSTE jag städa, om jag inte hinner OCH orkar det i morron.
Och klippa Hingsten så han är fin i hövvet till dopet.

Fredag ska vi kanske in till stan ihop med svärmor och shoppa dop present och ny vit tröja till mej.
Och en skjorta till Hingsten antagligen.
Helst vill jag vara hemma hela fredagen och sedan dricka lite goda drinkar på kvällen.
En sån där "bara vara" fredag.
Vilket det kanske blir oxå om inte svärmor hade tid att sticka till stan, då blir det shopping på lördag istället.

Lördag kväll bär det av till församlingshemmet för att duka och förbereda för dopet.
Väldigt mycket folk ser det ut att bli.

Och sist men inte minst dop tidigt på söndagen.
Mitt i högmässan!
Tjohoooo

På måndag fyller jag år och Hingsten är ledig.
Mys blir det.
Fast jag bojkottar själva födelsedagen!

Tisdag blir det kanske Ikea med stora syster.

Onsdag ska Hingsten iväg och röntga lungorna eftersom han hade lunginflammation.

Sen har jag inte mer koll på läget känner jag.
Fler än jag som fyller år så kalas/fest och grejer blir det väl med.

Och jag ska dricka massa margaritas.
Party party

Godnatt


© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Artlover

Och jag sitter här medan mina visdomständer värker, och jag som är så rädd för tandläkaren. Vad ska jag göra? Vuxna karln tänker du. Jo, jag vet, men jag har sådana otäcka upplevelser sedan jag var barn som sitter i förstår du. Tack för dina fina kommentarer hos mig. Jag önskar själv att att jag kunde pyssla om någon. Hadet bra med dig:-)

2009-02-25 @ 00:24:29
URL: http://artlover.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0