Swagger like us

2009-02-22 @ 23:51:50
Det är vad jag sitter och lyssnar på nu.
Älskar den låten!
Får gåshud när Lil wayne sjunger hi hi

Fan vad jag mår bra ikväll alltså!
Känner mej riktigt glad.
Ser fram emot denna veckan som kommer!

I morron kommer kanske Unkis på en kopp kaffe, senare till stan, eller någon annan dag i veckan.
På tisdag ska jag iväg och presentera mej och sätta upp mej som vikarie.
På onsdag är det möte med prästen.
Och på söndag dop.
Skit kul!

Idag har jag varit duktig!
Jag har redigerat några fler bilder på lilltösen och skrivit ut två bilder till mej själv.
Fixat till en himla massa andra bilder med, uppdaterat en massa på datorn.
Jag har till och med tränat ikväll.
Hejja hejja.

Jag sa ju att jag skulle visa lite bilder.
Dessa är från fredagen.
Jag var ju hemma hos min Unkis, min kära storasyster som inte ville vara med på bild =P

Massa tacochips och dipp blev det!
Gott som tusan.


Hon och hennes Hingst håller på att renovera ett rum och jag hjälpte till, vi tvättade väggar och tak och lackade knastrarna i trätaket


Dom ska måla om hela rummet och göra en fondvägg


Jag hjälpte till att lacka och tvätta, började hjälpa till att grundmåla taket men min nacke och axlar ville inte mer sen och Unkis fick ta över helt.
Kolla vilken pose alltså hi hi
Mitt gullefjun


Ute var det snö som tusan, mycket mer än vi hade här hemma.
Såklart var jag ju tvungen att inspektera deras trädgård





Självklart skulle hon testa kameran lite, och jag blekfisen skulle vara med.
Kunde ju för fan inte glo i kameran för jag blev bländad av allt vitt.
Ser ut som en mupp


Hon skulle tvunget skicka med mej två bodybutter som hon köpt i usa.
Dom luktar sååå gott!!!!
Tack min älskade!


Hunden gick inte lottlös, vi handlade innan vi körde hem och denna stora leksak fick busan av mej.
Hon har lite problem med hur hon ska bära den hi hi


Jaha det var allt för idag gott folk.
Orkar inte ladda upp fler bilder ikväll tyvärr.
Blir kanske mer i morron.

Pöss pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Foki

Tack så jätte mycket! ^^ Hihi ja jag ska försöka att inte ramla, men tyvärr så kommer jag nog att göra det. :(



Fina foton du har! Riktigt snygga!



Vill ställa En fråga om blixtdiffusrarna i din kameraväska! ^^ Gör dem att blixtljuset blir mjukare eller? ..Är skillnaden märkbar? Funderar på att skaffa en vit diffusor till min popupblixt! :D



// Kram

2009-02-23 @ 00:17:41
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Laban

Lil wayne e så skön =) Håller med dig! Kolla gärna in min blogg med ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken. Peace & <3

2009-02-23 @ 20:05:25
URL: http://uwantit.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0