Avloppsrör!var god smaka!

2009-01-02 @ 20:33:29


Det ser inte lite äckligt ut det där ha ha
Men gott är det!

Du behöver 3 cl blå curaçao och 3 cl baileys,isbitar och coca cola.
Häll likörerna och isbitarna i ett högt glas och fyll upp med colan.
Men ta det för jissenamn sakta för det blir som en kemisk reaktion och det gröna sega skummet på toppen bara växer och växer.
Det lägger sej dock efter ett tag.

Den är såååå god!
Bra drink till halloween kanske? =P

Ciao

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Ida

inte ser det gott ut inte :P

hehe



tack så mycket för den fina kommentaren :) hoppas du har en trevlig kväll. kram.

2009-01-02 @ 20:59:38
URL: http://hittaida.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv; Tack :D

2009-01-02 @ 21:15:09
URL: http://pygmeanna.blogg.se.
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha! Det var det värsta jag sett i drinkväg!!! :-D Har faktiskt undrat under dagens gång hur den skulle se ut (och om du skulle visa den!), men det där "gegget" hade jag ju aldrig ens i min vildaste fantasi kunnat föreställa mej!



Fast KUL är den - och säger du att den är god så är det säkert så! Men man tvivlar starkt när man ser den...!



Ha en mysig fortsättning på kvällen! :-)

2009-01-02 @ 21:49:15
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Sandra



Det ser ut som någon hällt ut en grön ögonskugga på drinken. :)

2009-01-02 @ 22:13:13
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha... väldigt bra monsterdrink! Vira lite bandage runt glasens fot och dukningen är gjord!



Tack så hemskt mycket för dina ord inne hos mig! Vilka komplimanger du levererar! Tack och åter tack!

2009-01-02 @ 23:17:04
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0