Brrrrrrrr

2009-01-02 @ 11:35:27
Jag fryser!
Jag nyser!
Unkis har smittat mej =P
Nu är det ett faktum hi hi

Hingsten är genom förkyld och har ändå stuckit in till stan på jeans rean.
Jag orkade inte följa med.
Jag skickade dock beställning att han skulle köpa några likörer till mej.
Så ikväll ska jag dricka Avloppsrör!
En jätte god drink som ser för jävlig ut =P

Solen skiner här idag igen och det är -5,7 i skuggan!
Det blir kanske en ny cykeltur idag om jag bara kan sluta frysa så förbannat.
Hjälper ju inte att pälsa på sej massa varma kläder om man fryser från insidan och ut som jag gör idag så det återstår att se!


Hej så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

nu är jag premunant på din blogg

gullunge

2009-01-02 @ 13:13:54
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Artlover

Tack för kommetar från mitt senaste inlägg om "Vermeers hägringar". Jag knåpar nog ihop en bild till bloggen ikväll.

Krya på dig:o)

2009-01-02 @ 15:25:17
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin bild :)

2009-01-02 @ 17:29:22
URL: http://pygmeanna.blogg.se.

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0