Favorit bilder

2009-01-30 @ 16:04:34
Oj har inte uppdaterat idag alls ju!
Jag som varit ganska duktig med det dom senaste dagarna.

Somnade inte förren fem i morse.
Va pigg och grubblade lite för mycket på vissa saker så kunde inte sova.
Men sedan pang bom så kunde jag knappt hålla ögonen öppna och äntligen fick jag lite sömn.

Direkt när jag kom upp fortsatte jag med tvätten.
Bara en maskin kvar nu! *phuu*
Skönt!

Alla slöar eller sover här, både Hingsten och djuren, förutom jag.
Har suttit med datan och sorterat bilder och redigerat nya.
Kollade just på klockan och insåg att det är inte länge tills svärmor kommer och vi ska ner till Pate.

Eftersom jag knapp kan läsa bloggar idag eller kommentera tänkte jag bjuda på några av mina favorit bilder istället.
Hoppas ni gillar.

Denna tycker jag ganska mycket om eftersom jag kämpade som en idiot för att fånga "flugan"
Riktigt svårt att få komma nära och hinna fokusera innan den va borta igen hi hi


Denna är jag stolt över!
Den ser inte så mycket ut för världen men när jag fotade denna var det stora, enorma hål och fläckar på alla de vita blad.
Inte så lite som man ser på den andra blomman i bakgrunden utan massa!Överallt!
Det var nästan inga blad kvar men jag lyckades redigera den fin iaf!


Denna gillar jag för den ser lite mysig ut med humlan som trängt ner sej i mitten.
Han va riktigt envis och kom knappt ut igen hi hi


Nä nu får jag kila vidare!
Ha en trevlig kväll allesammans
Puss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Grymt fina bilder! Jag tycker bäst om flugan!

Fantastiskt cool bild. Jag vet hur svårt det är, jag jagade en humla i säkert en timme en gång (Ha, ha för mycket fritid ^_^) men jag fick aldrig någon bra bild av den.

2009-01-30 @ 21:46:06
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com/
Postat av: elsa

vilken cool bild!

2009-01-31 @ 12:29:02
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: jch

Mycket fina och bra bilder.

2009-01-31 @ 21:37:43
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0