Jag lever!!!

2009-01-04 @ 18:57:48
(favvisen i repris,om och om och om igen,gullepluttan)

Nätt och jämt!
Jag är så tjock i skallen nu så jag svimmar snart!
Dumma mej som inte bloggat idag!
Fy,fy!

Jag sov till halv 12 idag!
Kan ni tänka er det!
Jisses!
Fast kanske inte så konstigt när man inte mår helt bra,
och dessutom blir väckt 20 gånger av en man som "bara" ska informera exakt hur han mår,vart han har ont, om han svettas eller fryser.
Jag bryr mej inte om han har pungsvett eller ej *hi hi*
To much information lixom.
Nä usch, dom små barnen!
Men såklart är jag där och pysslar om och passar upp.

Men nu orkar jag inte mer.
Har ingen kraft kvar i kroppen!
Jag har dansat runt i Pates kök med en liten flicka med magknip!
Mitt lilla gudbarn har det inte lätt med magen =/
Ärligt talat vet jag inte hur man får tyst på henne, men jag lyckas på något vis varje gång = alla dumpar henne på mej när tårarna kommer.
Men äsch, vad gör det att man inte får sitta ner och dricka kaffe med alla andra när man får krama och pussa på en sådan guldklimp.
Hon har mej runt sitt lillfinger redan!

Det är i princip vad jag har gjort hela dagen.
Gosat och kelat med den lilla så att Thip kunde få ta hand om sej själv ett tag och även passa på att tvätta.

Sedan kom jag hem till en snuvig och gnällande man som skröt att han vunnit flera tusen på dagensdubbel.
Kuuuul!
Förihelvete vinn när vi tippar ihop oxå!
Mama want some smycken =P
Eller nä, ett till objektiv!
Och en blixt.
Och en......
Tja listan kan göras lång!

Nu är jag övertrött och ska hålla käften.
Jag ska plåga mej igenom en stor diskhög här.
Och det lönar sej inte att klaga!

Adiós so long ciao ajjöken
*puff*

(ps! ska se om jag orkar få upp den nya layouten ikväll efter disken är avklarad,har inte orkat än! Och tack för alla gulliga kommentarer, jag blir så jävla glad varje gång jag loggar in här!Tack för att ni finns!)

*puff*
(igen)

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: syren

Det gör du rätt i som vilar och sover så du blir frisk. Lilla sötnosen är ju så go och se på. Nu så är det snart dax att lägga mig för jobb i morgon. Ledig på tisdag. kram vännen!

2009-01-04 @ 19:52:21
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0