Jag stör mej!

2009-01-19 @ 19:03:48
Jag stör mej så förbannat på en sak.
Jag har på flera fotobloggar som jag följer läst kommentarer dom fått om att personen som kikat in tycker att han/hon redigerat för mycket.
Överdivit med effekter och färger.
Jag har aldrig fått en sån kommentar själv  men kan föreställa mej hur det känns!
När man redigerar är man ju ändå ute efter att få fram det man har i huvudet som idée.
Och kanske är det just det man är sugen på,överdrivna färger,brus,skärpa eller oskärpa.

Hur kan någon annan rätt ut klaga på en sådan sak när den inte vet vad personen ifråga ville åstadkomma?
Visst om det är skarvar,slavigt osv kan jag förstå att man klagar.
Men så var det inte i alla dessa fallen jag sett de senaste dagarna.

Det är ju som att säga "jaha jag ser att du har fotat en katt, men det tycker jag suger,du skulle ha fotat en hund istället. Då hade jag gillat bilden"
Kom igen!

Kritik är bra oavsett positiv eller negativ tycker jag!
Men inte alltid.
------------------------------------------------------------------------------------------

Nog om det.
Har just kommit hem.
Handlade ris, wok grönsaker, sweet chili och kokosmjölk så ikväll blir det Hingstens underbara currygryta!
Det "knullar i munnen" =P mitt favorit uttryck som Unkis tycker är så hemskt haha
Men det gör faktiskt det!
På riktigt!
Rajtantajtan för smaklökarna kan jag lova!

Va hemma hos svärmor på en snabbfika oxå!
Och väl hemma hämtade jag ut paketet.
Det var mitt stativ!
Jisses vad högt det va hi hi
Antingen har jag krympt typ 5 cm eller nått eller så va stativet lite högre än vad det stod.
Skitsamma, nöjd är jag!
Fast där va ett sånt där pyttelitet vattenpass så man kan se om man har kameran rakt men det hade spruckit.
Men skitsamma igen.
Jag fotar alltid snett och vingt iaf haha

Nåväl, ska ställa mej och diska ett stort berg nu så jag slipper Hingstens jävla skrikande här bredvid mej i söffan.
Han kollar ju på handboll.
Och tydligen tror han att dom hör honom ju högre han skriker.
Idiot =P
Eller kanske det funkar för det går ju bra för sweden än så länge.


Puss ajjö

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0