Kalas bilder!

2009-01-11 @ 02:17:54
Ja nu menar jag ju inte kalasbra utan bilder från kalaset.
Alla gjorde kryss i taket när jag plockade fram kameran och började knäppa =P
Jag är ju så duktig på att ta kameran med mej och låta den bli liggande i väskan.
Visst kan väl tanken slå mej att jag ska gå och hämta den men sen så glömmer jag det alltid
Men inte idag!

Svärmor va så glad att vi kom fast vi inte mådde helt bra!
Massa mat hade hon lagat oxå!
Jätte god lasagne och vitlöks bröd blev det.
Jag tog minsann två gånger och blev proppmätt!



Fika efter maten blev det såklart oxå!
Svärmor hade bakat bullar och drömmar, jag trodde faktiskt att hon fuskade och att det var färdigköpt men nä, hon hade verkligen slavat i köket!






Svärmor mös med Jessica när vi fikade!


Mellan stunderna som vi åt låg Hingsten på sängen och vilade, han mådde inget bra alls!


Vi åkte med Pelle och Mormor både dit och hem, dom va så snälla som körde oss!
Aldrig i livet att jag hade orkat sitta på bussen idag!




Thip var vacker som en dag!


Och Pate va så gullig när han gosade med sin lilla dotter!




Sötast av alla var såklart Jessie!


Kolla in trollungen hihi




Det var inte så mycket sovande för hennes del fast hon gapade sömne var femte minut.
Hon åt 3!!! gånger på dom tre timmarna vi va där!
Så hungrig har jag aldrig sett henne hihi

Och såklart kunde jag inte hålla fingrarna borta utan jag höll henne mesta delen av tiden och busade med henne på sängen, det är tydligen väldigt skoj att ligga och sprattla med benen i vädret när gudmor gör så att sängen skumpar och gungar.
Värsta karusellen ju som stoppar all gråt hi hi

Både jag och Hingsten va fruktansvärt trötta när vi kom hem men jag har minsann inte sovit ens fem minuter.
Och nu är hon ju mitt i natta så jag är nog lite övertrött nu istället.
Hingsten bäddar rent sängen nu så strax ska jag krypa ner och lukta på lakan hihi

Natti natti

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0