Korkad!

2009-01-19 @ 13:49:18


Jag är så jävla dum i huvudet ibland så att jag blir sur på mej själv!

Jag måste bli mer ordningsam!
Jag är så jävla smart att jag inte sparar bilder innan jag förminskar dom för att lägga upp på bloggen.
Jag brukar lixom tänka att jag ändå bara ska ha dom på bloggen så vad ska jag med den stora,stora orginalbilden till?
Tar ju bara en jäkla massa utrymme på hårdisken.

Visst, men sen är det inte så väldans kul att gå igenom bilderna och hitta några som man faktiskt är så pass nöjd med att man skulle vilja förstora upp och ha som tavla tex.
Piss!
Nu har jag ju bara kvar dom som redan är förminskade för att passa på bloggen.

Jag måste bli noga med att spara dom stora bilderna och lägga över på cd istället.
Skärpning!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag fick jag lapp från posten att jag har ett paket att hämta ut =D
Vad kan det vara? hi hi
Antingen mitt stativ eller presenten till Unkis.
Spännande!
Kul vilket som ju!
Hade ju varit helt kanon om det vore presenten för hon kommer ju i morron!
Som jag längtar!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska vi snart sticka iväg och handla lite.
Det ekar snart i kylskåpet hi hi

Ajjö så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar: Varsågo^^ Ja det är en rätt kul grej:D

Jag har haft en toppenhelg, helt underbar. Dudå, har du haft en bra helg?:)

2009-01-19 @ 13:56:26
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Om det är till nån tröst så kan jag säga att jag också begår samma misstag allt som oftast... <:-)



Hoppas att det är stativet som ligger på posten och väntar!

2009-01-19 @ 14:35:02
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Jadu, bara hoppas att det är något av det som du har fått på posten! Du verkar behöva få en liten smiley med posten efter bildkatastroferna...



Tack för alla kompresserna också! Alla dina kommentarer är precis just så... som kompresser, som hjälper till att läka! :.)

2009-01-19 @ 16:11:24
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: angelica

nej men vad synd med bildern a.. du får tänka mer på detr ;)

2009-01-19 @ 16:42:19
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0