Lite duktig iaf?

2009-01-29 @ 15:17:20


Kolla jag diskar! =D
Så trist så det är inte klokt, och jag är bara klar med en tredjedel.
*suck*

Storasyster!!!
Inte kan vi sitta och pimpla vin och öl på en måndag hi hi
Kan nog komma den 20:e!
Mysigt vi ska ha!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är det bråkigt här.
Eller tja det krävs ju två för att bråka och jag håller käft så han sköter det så bra själv.
Känns väldigt kul att städa hela huset när någon hugger på en i tid och otid.
Lite uppskattning?
Vad är det?

Sitter med en kopp kaffe nu iaf och vilar fötterna lite och läser bloggar tills jag ska lägga i ny maskin tvätt.
Får mycket gjort idag!

Längtar tills i morron!
Då ska jag dricka lite goda drinkar och hålla mej ur vägen för tjafs.

------------------------------------------------------------------------------------------

Nej nu får jag ner i källaren igen och brottas med spindlarna och tvätten =P

Puss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: jessica

Häftig bild!

2009-01-29 @ 15:44:10
URL: http://jesscab.blogg.se/
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

läcker bilD!

2009-01-29 @ 17:21:53
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: Jennie

fin bild och fin design =)

2009-01-29 @ 17:26:36
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

Jo hon är ruskigt het verkligen!!





Fy sjutton vad trpkigt att diska, jag gör typ allt jag kan för att alltd slippa det :>

2009-01-29 @ 18:19:45
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket fantastisk bild,den är fin. Du har något att hämta hos mig. kram

2009-01-29 @ 20:40:43

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0