Män= bebisar

2009-01-03 @ 20:15:38


Men allvarligt.
Måste man klaga var 5:e minut när man är sjuk?
I don´t get it!
Och jag blir tokig!
Jag mår inte heller bra ikväll men jag har bara sagt det en gång och det var när han frågade mej.
Män alltså!

Jag har plockat undan och dammsugat,vattnat blommor och gjort det lite mysigt här.
Jag slängde i hop en sallad och dressing och serverade honom där han ligger klistrad i soffan.
Allt han behövde göra var att lyfta på fötterna när jag kom med dammsugaren och att sleva in maten själv =P
Är jag inte snäll så säg!
Nu är jag helt slut.
Det hettar bakom ögonen som det gör när man har feber och jag har slängt mej här på soffan med en öl i handen.
Nu gör jag inget mer.
Jag strejkar!

Jag har gjort en ny design till bloggen oxå.
Ska bara koda skiten så är det klart.
Får se om jag orkar det ikväll, med lite sprit i knoppen ha ha
Kan inte sluta bra det där =P

Adiós Amigos

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Jen

fiint!

2009-01-03 @ 22:39:00
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: unkis

hej sjukling. fy va tråkigt att du nu e sjuk. pengarna till stativet får du av mig. god jul:) ja ha då e de soffläge för din del då o hingstens förstod ja oxå. Ni får krya på er så hörs vi när du e frisk. älskar dig av hela mitt hjärta kram kram

2009-01-04 @ 11:40:50
Postat av: queenpeach

vet exakt hur du känner!

fin bild förresten. kram från bangkok!

2009-01-04 @ 12:30:52
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: syren

Hej vännen! Idag är det härligt väder men kallt. Hoppas du känner dig bättre idag,kom in och lyssna till the killers. kram

2009-01-04 @ 13:20:20
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Ida

riktigt snygg bild, ser fram emot att se den nya designen också :) du är väldigt snäll!!

2009-01-04 @ 14:38:54
URL: http://hittaida.blogg.se/
Postat av: Jonathan - Etanol

Vacker bild, skulle säkert göra sig jättebra i Svart/Vitt också. :D



Har aldrig hört "felknullat"?, haha, det var ju sånt där man sa jämt i typ 8:e klass :P



Jag brukar aldrig prenumerera på någon med bloggkoll, men självklart klickar jag till dig med :D Fast jag hade nog troligtvis kommit ihåg att titta in här ändå :P



Ha det.

2009-01-04 @ 16:16:42
URL: http://etanol.blogg.se/
Postat av: Artlover

Vacker bild. Rost gör sig bra på bild tycker jag. Jag tycker du är duktig. Nu har jag uppdaterat med nya bilder, ett urval från landet.

2009-01-04 @ 20:57:23
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Sess

UNKIS: Hej på dej med sjukling =D

Ja det är inget kul alls detta, vaknade med ont i halsen och rinnande näsa idag med, trodde jag skulle slippa undan lindrigt men näääädååååå hi hi

Tack hjärtat!Du är så bäst så det är inte sant!

Håller span på en klapp till dej med,du vet vad,men du ska få en annan sak oxå som du inte sett,ska bara hitta den oxå hi hi

Du vet hur senil jag är,glömmer ju vart jag sett saker och ting och vad de heter osv.

Då syns vi i morron då unkispunkis, om jag orkar ta mej ur sängen vill säga ha ha

Puss puss

2009-01-05 @ 12:56:27

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0