Mata mej!!!!

2009-01-05 @ 13:41:01


Jag är såååå hungrig men inget smakar något =/
Hingstens fel att jag vaknade med halsont och rinnande näsa i morse!
Så som han har klagat både dag och natt så ska han minsann få höra det oxå hi hi

Jag gör med andra ord inte mycket idag.
Funderar på att gå bort till Sven i kiosken och köpa mej en pasta.
Fan vad gott de hade varit!
Får väl hälla på nån dl chili när jag kommer hem så det smakar något =)

Det är väldigt kallt här!
Ute allstå (döhhh)
Solen skiner,det är vindstilla och det är perfekt väder att ut och fota i!
Sååååå sugen!!!!
Men ska inte, orkar inte,kan inte!

Layouten är typ klar nu (jäkla tjatande jag vet det!) förutom nån grej som jag glömt nu, var nått jag skulle fixa mer eller ändra.
Så eftersom jag ändå inte har nått bättre för mej idag så ska jag lägga upp den.

Sen så tänkte jag på en sak.
UNKIS

hör du?
Du ville jag skulle ta foton på dej och din Hingst nån dag.
Kan vi inte göra nått sånt snart?
Eller börja med att jag får testa fota dej någon dag när du har tid och är ledig?
Jag har så många grejer jag vill testa men måste ha ett offer att göra det på ju =)
Och vem passar bättre än min vackra unkis?

Yesbox
Nu ska jag vila en stund, däckar snart!
*host,snörvel,host*

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Jen

tack :) du me!

2009-01-05 @ 14:16:06
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Artlover

Vilken vacker bild på barret. Jag tycker att din blogg segar lite när man scrollar här. Kan det bero på att dina filer är så tunga i fil-format?

En sak till beträffande läsbarheten på din blogg. Använd inte svart text på en mörk botten. Man kan inte läsa andras kommentarer här (kommentar från en nitisk bildlärare:-))

Hade gott

2009-01-05 @ 16:28:40
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Palotta

Så du är oxså förkyld.. här är en till som varit från och till sedan en vecka före Jul.. så tradigt inte blir av med det där skitet.. ena dagen bättre för att nästa känna sig skit igen... Men du karlar med en vanlig förkylning.. de är så himla dåliga så;-)

Hoppas du blir bra snabbt nu.. Vacker bild du bjuder på som alltid. Ser du har snö på din blogg.. är det ett script eller .. jag har hört att det integår att få in de där små flingorna på blogg.se, men du har ju här.. Om du vill kan du skicka mail till mig om det där..

Kramar o ha de..

2009-01-05 @ 19:48:36
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Ida

till och börja med vacker bild :)

åh vad roligt att du la till mig på bloggkoll och du tog nog 100 platsen, tack så mycket :) så roligt så!



jag lägger till dig också, gillar din blogg! kramkram.

2009-01-05 @ 20:11:04
URL: http://hittaida.blogg.se/
Postat av: syren

Visst har det varit kallt idag. Frös lite om fingertopparna trots hanskar. Hoppas du känner dig bättre nu och att du fått lite mat. kram

2009-01-05 @ 22:03:29
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Amanda

Waow vilken vacker bild!

2009-01-08 @ 11:09:34
URL: http://iomia.blogg.se.
Postat av: Carolina

Fin bild!

Duktig du är:)

2009-01-09 @ 04:34:42
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: Pia - mamma med mera

Jättefin bild!!! ha en trevlig lördagkväll!!

2009-01-10 @ 16:49:48
URL: http://pia.sakerochting.se

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0