Nattugglan

2009-01-28 @ 01:29:40


Jag kan på fullaste allvar säga att jag saknar sommarens gråmulna dagar!
De senaste dagarna har nästan tagit knäcken på mitt humör!
Ingen lust till någonting jue!

Iaf.
Sitter vaken som vanligt.
I möööron kommer systeryster och våldgästar mej vilket jag ser fram emot!
Mysigt!

Hingsten ska på möte på banken och sedan vidare ner till "mormor" och få byxor upplagda.
Kanske jag tar cykeln och rullar ner, eller kanske inte.
Får ju cykla själv tillbaka upp för alla helvetesbackarna, och där är många kan jag lova.
Och branta är dom!
Ner går ju bra.
Kommer upp i riktigt hög fart!
Hade dock varit mindre kul om man vurpat där.
Hade nog brutit både nacke och rygg då.

Ååå har inga fler bloggar att läsa nu!
Varför måste ni sova när jag är vaken???
Typiskt!

Tjenis

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar: Tuuusentack:D

Jag har verkligen haft en toppendag, fast lördag blir ännu bättre då det blir party för heeela slanten:P

2009-01-28 @ 02:24:36
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm tror det är för att jag varit "känslomässigt engagerad" i grejer för länge så jag har blivit nere, då "orkar" man inte till slut, sover dåligt o.s.v.. så det var bara det här som fattades nu.. vakna upp med skitont i halsen haha

ha en fin dag!!

2009-01-28 @ 08:44:24
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Johanna <3

tack så mycket :) allt bra idag ?

2009-01-28 @ 10:53:01
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilken härlig bild! Och jag gillar din design! Har bara hunnit läsa ett inlägg so far, men kommer nog läsa vidare i nästa rast. Nu måste jag plugga -.-

2009-01-28 @ 12:16:23
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Leia

Saknar med sommare, eller i alla fall sol och blå himmel.

2009-01-28 @ 13:37:16
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Cornelia

äälskar bilden.

2009-01-28 @ 15:52:12
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0