Promenad i bilder...

2009-01-24 @ 21:24:55
Go´ kväll gott folk!
Jag har minsann inte bloggat på hela dagen idag, men tro inte att det gått smärtfritt =P
Lite abstinens hade jag nog!

Igår kväll gick vi som sagt hem till Pate och Thip.
Jag gullade med Jessie en massa och vi fikade och snackade skit.
Några bilder blev det dock inte eftersom tösen mest sov och jag ville ju inte väcka henne.

Idag när jag vaknade var jag totalt nerdeppad!
Fy vad ledsen jag kände mej!
Var inte alls på humör för att sticka till Pelle och "mormor" men gav mej tusan på att jag ändå skulle!
Och jisses vad glad jag är att jag gjorde det!

Jag lyckades övertala Hingsten att vi skulle gå dit istället för att ta bussen eftersom han typ aldrig vill ut och röra på sej.
Men jag vill!
Och han gick med på det efter många om och men!
Jag tog hela kamera utrustningen med mej förutom stativet vilket jag ångrar nu i efterhand.
Det blev ju så mörkt snabbt så efter ett tag blev bilderna antingen för mörka eller skakiga.
Att fota manuellt gick inte alls när det var så mörkt och utan något stadigt att ställa den på.
Fick dock ett par bilder jag gillade, kolla längre ner.

Vi gick alltså hela vägen vilket tog 1 timme och 15 minuter.
Fy tusan vad skönt det var!
Älskar att röra på mej!

Väl framme var maten redan klar.
Gottis med lutfisk,potatis och senaps sås.
Och så kaffe och glasstårta på det.
Svärmor ringde ner dit och såklart tyckte jag att hon med kunde komma på en kopp kaffe så det gjorde hon.

När vi skulle hem erbjöd sej Pelle att köra oss så sagt och gjort och vi tog rundan om wanås för han skulle kolla efter vildsvin. Mysigt var det med en liten åktur!

Nu har hingsten slocknat på soffan och jag har tagit mej en drink och ska snart läsa bloggar.
Har inte kikat in på bloglovin sen i morse så jag har lite över 100 nya inlägg att läsa hi hi
Ni är allt flitiga fast det är helg! =P

Nåväl,slut pladdrat från mej.
Här kommer några av bilderna jag tog idag.
Resten tar vi en annan gång.

Grått och lite dimmigt så långt ögat kunde nå


Lite grönt på åkrarna var det iaf.


Regnat har det med gjort idag, som tur var det uppehåll hela tiden vi gick.


Fortfarande många kilometer kvar att gå!


Lååångt där borta är målet =D


Men än var det en bra bit kvar att gå!


ajjö så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: attans att det skall bli annorlunda i olika webbläsare :S

2009-01-25 @ 10:02:27
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Anonym

superfina foton!!

2009-01-25 @ 14:16:49
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Carolina

tack så jätte mycket och detsamma:D

2009-01-25 @ 14:58:06
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: Gynning

Jätte fina bilder!

2009-01-26 @ 10:08:39
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0