Slavat

2009-01-29 @ 21:10:38
Nu har jag fanimej slavat klart!
Har tappat räkningen på hur många maskiner tvätt jag kört och hur många koppar kaffe jag druckit.
Men nu är torkskåp och tumlare överfulla och jag skakar som en galning så det räcker kanske för idag hi hi

Det blev inget mer bråkande idag som tur är.
Mannen sov på soffan under hela tiden jag städade.
När han vaknade var disken borta, alla rum dammade och golven dammsugna och han blev förvånad hur tusan jag hunnit med allt.

Det vet jag faktiskt inte själv, har nästan blackout.
Kommer ihåg att jag diskade iaf men resten gick av sej självt.
Ont i fötterna har jag iaf så jag måste ha gått mycket hihi

Lagat mat har jag med gjort och nu sitter jag här mätt och trött.
Jag som skulle ut och cykla eller jogga idag.
Äsch kan ju inte säga att jag latat mej iaf.

Svärmor ringde ikväll och berättade att hon fixat kläder och lite smått till fotograferingen av tösen.
Om vädret är fint nästa söndag ska jag fota henne då.
Svärmor va oxå sugen på att sticka ner och gulla med Jessie i morron så hon och jag ska sticka dit.
Mannen kan gott stanna hemma.
Orkar inte med kyla och hårda ord.
I morron handlar det om käääärlek =P

Mitt lilla gudbarn!

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: jessica

hihi, ja lussebullar är underbart goda ;)



man känner sig iallafall väldigt effektiv när man har gjort så mycket som du gjort idag!

2009-01-29 @ 23:34:22
URL: http://jesscab.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svar: Jasså du, ja grymt jobbigt är det!

Okej, jag hämtade ut mina filter idag och jag är supernöjd:D Hade också velat ha med högre styrka, men har inte hittat.

Kram!

2009-01-30 @ 01:34:33
URL: http://cnarki.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0