Sommar!!!

2009-01-16 @ 12:54:25
Solen skiner här och jag har sådana härliga sommarkänslor i kroppen.
Jag vill slänga på mej sandaler eller springa ut barfota, lägga mej i gräset och andas in alla härliga dofter där jag ligger i solen!
För solen skiner verkligen skarpt här idag!
Men så tittar jag ut och ser frost på gräsmattan och staket och termometern visar -2,3!
Jag får väl helt enkelt nöja mej med att titta på gamla bilder från förra sommaren!







Unkis jag längtar tills vi ska åka och köpa växter och sånt igen!
Vi har alltid så kul!


Och jag längtar efter att sitta här med en god öl igen.
Kan det bli bättre?!


Ikväll ska jag och svärmor hem till Pate och Thip, snacka lite skit, ha det mysigt och gosa med Jessica.
Sen blir det nog en drink eller två oxå, ska stryka dukar och alla vet ju att det blir fasiken så mycket roligare med en drink bredvid hi hi
Stryka en duk, drick, stryk en till, drick, ännu en,drick haha
Okej inte riktigt så men nästan.

Återkommer senare idag och svarar även på alla kommentarer då.
Ni är så underbara!
Glöm inte att lägga till mej på Bloglovin oxå!

Pusshej

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, nu har jag äntligen fått se Solhaga gardencenter på bild iallafall! :-D Har velat dit i flera år, men det har inte blivit av... En gång var det iallafall nära - men så fick maken för sej att vi skulle svänga inom en bilfirma i Kristianstad först. Och det slutade med att vi köpte bil där istället för pelargonior på Solhaga... <:-X



Ha det så trevligt i kväll!

2009-01-16 @ 17:55:49

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0