Tratt runt huvudet

2009-01-15 @ 15:09:18
Bild lånad från Anti.se


Ja det skulle jag behöva idag känns det som.
Som alltid när jag varit förkyld så har jag nu fått munsår på hakan igen.
Det är evigheter sedan jag hade det.
Jag kör med anti som vanligt men fasiken vad det kliar.
Jag blir tokig!

Jag har inte gjort nått ordentligt idag!
Jag är så orkeslös.
Finns så mycket som jag känner för att göra men får inte tummen ur...

Tex så skulle jag möblera om i sovrummet, och göra en portfolio här.
Men nä, de får vänta!
Slänger  mej på soffan en stund till!
*jäkla latmask*

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Christian Andersson, Fotoblogg

Tack så mycket. kul att du gillar mina bilder!

2009-01-15 @ 18:23:44
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0