Underbar kväll

2009-01-16 @ 21:48:38
En timme innan jag skulle möta svärmor vid bussen kom Hingsten på en kanon idee.
Vi kunde ju beställa pizza till allihop och käka hos Pate och thip.
Sagt och gjort!

Jag gick och mötte svärmor och Hingsten åkte med Pate och hämtade  maten.
Sedan samlades vi alla och käkade ihop.
Jätte mysigt va det, även om jag inte var så hungrig.

Svärmor fick sin försenade födelsedagspressent: två keramik hjärtan som man hänger upp och två passande ljuslyktor oxå i keramik. Det blev hon glad för!

Jag gosade en massa med Jessica och fotade henne såklart.
Fick oxå byta på henne, andra gången i hela mitt liv hi hi
Men det gick kanon även denna gången, så bra att Thip bara lämnade  mej själv med henne att klä på lilltjejen.
Smått panik fick jag hi hi
Eller inte riktigt, men hon är ju så liten.
Tycker det är lite läskigt att klä på henne när hon spjärnar emot, känns som man ska bryta armar och ben på henne men nä, det klarade jag kanon.
Jag får bra övning tills jag själv blir mamma en dag.

Sedan blev det en massa gosande igen innan vi skulle gå.
Så mycket gosande att jag och svärmor nästan fick springa till bussen hi hi
Men hon kom med den iaf och är hemma nu.
Jag kom innanför dörren för 20 minuter sedan och har hängt upp en ny gardin jag fick hem idag.

Nu har jag hällt upp baileys med is och ska läsa bloggar.
Sedan ska jag gå igenom dagens bilder och svara på kommentarer om jag inte slocknar i soffan =P

Kram så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt! gillar den jag också :)

2009-01-17 @ 00:21:43

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0