Varför????

2009-01-07 @ 20:59:51


Varför ska alltid höjden av alltings jävlighet inträffa när man mår piss.
Igår sov jag nästan exakt hela dagen!
Fan vad jag sov!!!
Tog nog rekord eller nått.
Har "bara" sovit bort halva dagen idag.
Har så sjukt ont i huvudet så det skulle inte förvåna mej om det snart sprängs och Hingsten får städa bort hjärnbitar från golv och tak ikväll.
Det känns ganska så lockande att ta något långt och trubbigt föremål och köra in i örat så det kommer ut på andra sidan.
Känns som det hade lättat lite på trycket då =P

Eftersom jag är så förbannat utråkad tänkte jag att jag ju kunde ladda upp den nya designen här.
Tjo visst.
Inte fan ser det ut som det gjorde på testsidan jag gjorde.
Saker fattas,fel färger osv.
Kanske det rättar till sej,ibland tar ju blogg.se lång tid på sej att visa allt som uppdateras.
Orkar iaf inte fixa nått ikväll så inte lönt med klagomål hörrni =P

För övrigt har jag ett grymt sug efter knapriga grönsaker ikväll.
Hade jag haft ett isbergsallads huvud eller va fan de heter så hade jag käkat det enbart, bara ta en tugga som på ett äppel.
Fy vad gott!

Nu ska jag se klart på grammis galan, som alltid är ett sömnpiller utan dess like!
Sedan blir det true blood som jag har spelat in.

Nått annat skoj att berätta?
Sa jag att mitt huvud håller på att sprängas? =P
Fan vad det är synd om mej idag!
Faktiskt!

Bye så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Hallå där.. stackars dig, då har du fått det jag har haft så länge nu. Den där huvudvärken är så hemsk.. var morgon har jag vaknat med en brinnande huvudvärk.. en riktig stålkeps på huvudet. Idag är faktiskt den första dagen på länge jag sluppit den och förkylningen avtar sakteliga.

Grammisgalan såg jag oxså... ha, ha gubbarna i Lasse Stefanz tog hem pokalen i år.. men va fasiken vad de har blitt feta o räliga.. vi har ju dom som grannar här.. då de har sitt kontor i huset mitt emot.



Så nu var de klart.. kramar om och tackar, niger o bockar.. Kram på dig

2009-01-08 @ 00:15:50
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Artlover

Hej på dig! Ja, vi är bara människor och livet är inte bra jämt, särskilt nu i dessa kristider. Men som du vet finns det alltid en sol bakom molnen och de kommer åter stråla på dig igen:-)

Apropå fötter så får du se på mina nu under dagen. Var inte rädd för dem. De är inte skitiga:o)

Ny design på bloggen ser jag. Jag ska väl också snygga upp min snart. Jag ska först fixa en bakgrund i illustrator till min blogg.

Hade bra med dig:-)

Puss på stortån

2009-01-08 @ 08:20:57
URL: http://artlover.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0