Bokoholic

2009-03-07 @ 11:59:26
Jag har problem!
I förrgår började jag läsa Twilight, igår läste jag ut den.
Jag brukar ha perioder då jag läser mycket, kanske två böcker i veckan iaf.
Men 440 sidor på två dagar? Eller två kvällar får jag väl säga, det är inte likt mej.

Jag får väl erkänna att jag totalt kärade ner mej i boken!
Tyckte ju att den var så seg i början men nu är jag så kär i den att jag faktiskt tänker köpa fortsättningen oxå!
Men nu får jag ta och lugna ner mej lite med bok shoppingen här hi hi
Beställde ju tre nya i  veckan så får läsa dom först.

Igår hände inte mycket, tanken var att vi skulle ha myskväll och sticka hem till Pate en stund oxå.
Men det blev inte riktigt som planerat.
Hingsten var för trött så vi struntade i allting.

Jag städade istället toaletten och ställde in nya saker jag köpt på ikea och diskade ett stort berg med disk oxå.
Sedan kurade jag ihop mej med boken i knät och en mörk kall öl i handen.
Det var riktigt mysigt!
Och Hingsten och hunden sov hela kvällen så det var så lungt och skönt här.
Tände lite ljus och mös för mej själv.

Nu ska jag pula lite här hemma en stund sedan bär det av hem till svärmor då hon ska bjuda på middag.
Blir säkert mysigt det med!

Innan jag pyser igen bjuder jag på lite tulpaner.
Jag fick massor i måndes, både av Hingsten och svärmor.
Och dom står fortfarande hur fint som helst!
Bara man snittar om dom varje dag och ger dom friskt vatten så håller dom väldigt länge!







Hoppas ni får en riktigt fin lördag!

Pöss,pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: S a r a

Härliga bilder :)

2009-03-07 @ 12:22:07
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack!:)

2009-03-07 @ 13:19:33
URL: http://santapola.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0