Dopbilder

2009-03-03 @ 22:50:55
Ååå vilken dag det varit!
Helt underbar!
Gårdagen var inte så pjåkig heller fast jag bojkottade födelsedagen.

Igår regnade det hela dagen och allting kändes trist.
Men glad som tusan blev jag iaf när jag hämtat ut mina två böcker och förstoringar.
Böckerna är helt underbara och förstoringen blev såååå bra så det är inte sant!

Senare på dagen gick vi bort till en affär i byn som säljer begagnade saker.
Älskar att gå i den för man hittar så  mycket fint!
Något fint var precis vad vi hittade igår!
Ett köksbord!

Vi har letat i flera månader efter ett runt köksbord som vi båda skulle tycka om utan att ha lyckats.
Vi har bara hittat ett tidigare men det gick på flera tusen.
Inte så kul tycker jag!
Men vi fyndade ett jätte gulligt och fint bord för 550kr.

Sedan stack vi till grannbyn och handlade, och fikade hos svärmor.
Supermys!

Idag hämtade min älskade Unkis upp mej och vi körde till ikea.
Massa fynd blev det och vi hade så himla mysigt!
Mer om det en annan dag + bilder!!!
Älskar min storasyster!

När jag kom hem körde Hingsten och Pate och hämtade bordet.
Sedan satte jag ihop det och gjorde fint i köket.
Jisses vilken förändring det blev!
De flesta inköpen från idag kom oxå på plats.
Blir ännu finare när jag dammsugit och gjort iordning helt!

Jag köpte oxå ramar till både min förstoring och den vi ska ge i försenad dop present.
Thip är otroligt nyfiken vad det kan vara hi hi
Hoppas hon blir glad.
Jag och Unkis köpte oxå varsin leksak till Jessie.
Hon kommer säkert att gilla dom!

I morron ska Hingsten på röntgen och kolla lungorna.
Hoppas dom inte hittar något som inte ska vara där!
*håller tummarna*

Sedan ska han på möte med jobbet.
Jag och svärmor ska hem till Pate och lämna presenterna, gosa med Jessica och fika.
Ska bli jätte kul!

Det har varit så mycket hela tiden i flera dagar nu så jag har varken hunnit eller orkat sitta vid datorn.
Förlåt att jag uppdaterat slarvigt och inte ens svarat på kommentarer än.
Jag ska skärpa mej!
Förhoppningsvis får jag lite mer tid över efter i morron så jag kan redigera massa bilder och få upp dom här.

Så länge tänkte jag visa bilder från dopakten.
Jag stör mej fortfarande på att vi fick sitta så förbannat långt bak fast vi var några av de närmaste släktingarna.
Illa!!!
Men några foton blev det iaf.

Pate hällde upp vattnet medans prästen läste nått


Dom la sina händer på Jessica och prästen bad en bön för henne


Jessica fick håret tvättat =D


Prästen gillade henne!


Hon gillade inte prästen hi hi


Thip fick dopljuset och prästen berättade lite om det.


Hingsten tog emot dopbeviset och vårt fadderbrev


Och så var man gudmor och gudfar på riktigt.
Woohoo hi hi

Jag ser nu att några av bilderna blev lite suddiga efter att jag förminskat dom men jag orkar inte bry mej.
Det går ju att se iaf.

Nu ska jag fortsätta läsa Dead until Dark.
Alla som gillar Trueblood bara måste läsa den och de andra två!
Det är en order!
Sjukt bra är den!

Bye så länge

Pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0