Nej nej nej, det får inte ta slut!

2009-03-05 @ 16:02:55
Boken är slut!!!
Varför ska jag alltid läsa ut bra böcker så snabbt.
Hade ju varit bättre att bara läsa lite då och då och låta den ligga ett par dagar.
Lixom suga på karamellen lite extra.

Men Dead Until Dark var så förtrollande att jag inte kunde låta bli.
Jag till och med längtade tills jag skulle gå och lägga mej för jag visste att jag kunde läsa hur länge jag ville utan att behöva sluta för att göra annat.
Och jag som hatar att sova själv i vanliga fall.
Gottis detta.

Kunde inte låta bli så jag beställde de två följande böckerna:





Och även denna, som jag inte riktigt vet om det är en fortsättning som de två här ovan, men det handlar om samma personer iaf så jag tror det.

(Alla tre bilder är lånade från sfbok.se )

Detta är nog första gången jag läser böcker som är helt på engelska och jag tyckte faktiskt det gick lättare.
Och som sagt snabbare vilket jag ser som en nackdel =P

Hur som haver, får väl börja på twilight boken nu, men har svårt att se den skulle kunna leva upp till intrycket jag fick av dead until dark.

Hingsten har nu varit på möte med jobbet och är på väg hem.
Och jag små pular här.
Har ändrat om i kökskåpet där vi har tallrikar och glas så nu blir han väl tokig när han inte hittar vad han ska hi hi
Jag ändrar jämt om!

Återkommer kanske senare.

Pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0