Nere och depp

2009-03-05 @ 21:33:51
Först och främst:
Syren, vännen min. Jag kan inte kommentera hos dej, det står bara att ett fel har uppstått hela tiden!!!

Jag har känt mej riktigt depp idag!
Men det är skönt att ha en anledning iaf.
Pms vad annars?!
Jag är helt gråtfärdig emellanåt!

Jag önskar att jag hade sparat allt städande till idag så jag hade haft något jobbigt att sysselsätta mej med.
Jag städar nästan alltid när jag är ledsen!
Men här är ju så rent och fint och inget att göra.
Jag har iaf torkat ur kylskåpet och ändrat om där vi har tallrikar och glas.
Fint och rent blev det där med men de gick för snabbt!

Hingsten var så söt och köpte en massa kilkennys till mej innan han åkte hem.
Funderar på att smutta på en sån, kanske man blir på bättre humör.

I morron ska jag dränka Jessica i pussar!
Det är iaf en sak som är säker!
Det blir en runda hem till dom på kvällen, fast bara en liten.
Nu hade vi ju faktiskt bestämt att vi skulle ha en mysig hemmakväll.

Men att pussa på sitt goa lilla gudbarn sitter ju aldrig fel!





Nu ska jag nog ta och fortsätta att läsa Twilight boken.
Den börjar arta sej nu efter ca 80 sidor.
Himla seg i början tyckte jag.

Man kanske skulle ta och pyssla om sej själv oxå och fixa naglarna innan jag bryter allihop.
Sånt är bra att pula med när man är lite depp.

Natti natti på er gott folk.
Återkommer i morron

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

så söta bilder!

2009-03-05 @ 22:06:52
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: syren

Nu så ska du komma in hoppas jag. Tyvär har det varit stora problem när metrobloggen hade haft uppdatering,efter det så fungerade inget. Hoppas det har lättat lite och att du har blivit lite gladare igen. Kram

2009-03-06 @ 21:53:26
URL: http://metrobloggen.se/abc
Postat av: MICHAELA D

Svar: Åh, tack för din kommentar! :) Tack :D



Detsamma, hoppas du får en fin helg!

2009-03-07 @ 11:44:05
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0