Bilder: unkis & min dag, ikea fynd, välkommen hem till mej =D

2009-03-05 @ 00:58:34
Fy tusan vad trött jag är nu!
Jag, svärmor och Hingsten stack hem till Pate och Thip idag och lämnade presenter.
Thip blev superglad över förstoringen!
Och Jessie älskade leksakerna jag och Unkis köpt till henne.
Väl hemma igen satte jag igång att städa, det behövdes verkligen!
Sedan kopplade jag av med ett litet glas amarula och snackade med Jenny på msn och kollade igenom bilder.
Här är lite smått och gott om allt och inget.

Tisdagen var min och Unkis dag.
Vi körde till Ikea.
Försökte fånga stora syster på bild och så klart blev det ett orginal när hon räcker fuck you som vanligt.
Antingen tycker hon inte om mej eller så tror hon att hon är tuff eller nått hi hi

Efter ikeashoppingen bar det av raka vägen hem igen


Med bagaget och baksätet fullsmockat.
Okej det syns kanske inte här precis men det var massa saker inklämt där.

Solen sken nästan hela dagen, fast den gick i moln då och då.
Vackert väder var det iaf.

Det var inte bara solen som var ute.
Massa vägarbetare överallt kunde man oxå se

Hemma igen var det dags att plocka fram allt nytt.
Fadderbrevet fick stå på akvariumet så länge tills jag ramat in de.

Förstoringarna skulle sättas i ram.
Denna fick Thip och Pate

Och denna skulle jag ha

Nu vakar Jessie över oss i vardagsrummet!

En vacker rosa blomma på ikea blev det oxå.
Är helt förälskad i den.
Nu gäller det bara att jag inte gör som jag alltid lyckas göra.
Nämligen ha ihjäl den hi hi

Pate och Hingsten hämtade köksbordet och jag ställde det på plats.
Fint blev det.

Mysigt som tusan när man släckt ner.
Blomman hamnade på bordet som du ser, på en snurrande ostbricka jag köpte på ikea

Vardagsrummet blev grundligt städat idag!
Och både Hingsten och hunden sov igenom det hela.
Och vaknade i ett rent hem.
Det måste ju kännas för härligt!
Lampan i hörnet köpte jag på ikea, och de läckra gröna kuddarna.
Och vägg dekoren som klättrar på varsin sida av väggljusstakarna

Ooops, glömde ta bort underläggen på soffbordet.
Nu är det slutätit framför tv:n nu när köksbordet är på plats.

Och där hänger som sagt tavlan

Rent och fint + mysbelysning sitter aldrig fel!


Nu ska jag bädda ner mej och fortsätta läsa dead until dark.
Och i morron ska jag beställa de andra två böckerna som är fortsättning på den jag läser nu!
Kan bara inte låta bli.

I morron ska jag oxå tvätta, har snart inget att ta på mej här.
Fredagen ser ut att bli lugn, fast det brukar ändras i sista minuten.
Lördag är det "finmiddag" hos svärmor.
Hon ville bjuda på något gott eftersom jag fyllt år.
Det blir mysigt!

Både förra veckan och denna har sprungit förbi mej känns det som.
Fast kul har jag haft.

Pöss å godnatt

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: unkis

hej älskade syster, jag längtar jättemycket efter att få komma hem till dig. vad fint allt blev hjärtat, min väggdekor ville inte fastna på den målade väggen så till helgen får jag testa med tapetklister,lite besviken blev jag.ditt hem är ju supermysigt o förstoringen blev ju som sagt skitbra. vi syns onsdags morgon. älskar dig. kram kram

2009-03-05 @ 08:35:41
Postat av: aPELSINJ0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: Tack :) kände att ja behövde byta upp mej xD btw, vilka fina bilder :)

2009-03-05 @ 11:04:05
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: syren

Många vackra och fina bilder! Här är alltid trevligt att komma in. Tyvärr så är det lite strul på metro,kan inte se kommentarena än. Men lyckades få in ett inlägg idag. kram

2009-03-05 @ 19:52:51
URL: http://metrobloggen.se/abc
Postat av: HDR-fotografen

Vad bra bilden blev på honom utskriven.



Dags för en sensorrengöringen? Ser ut som damm på sensorn från bilden med molnen.

2009-03-06 @ 23:51:18
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: Sess

UNKIS: Jag längtar med massor tills du kommer!

Vad kul att du gillade hur det blev.

Min väggdekor vill inte heller riktigt fastna på vissa ställen, men tror nog jag ska testa med vanligt papperslim för det går lätt att tvätta bort och få bort dekoren om man vill flytta på det, vill ju inte förstöra väggen eller det andra heller för den delen.

Längtar, längtar, längtar!

Va rädd om dej så länge!

Älskar dej! kram

2009-03-07 @ 11:25:22

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0